2.11.11

Brak mi...

tak bardzo mi brak mojego zdjęciowego stołu. Od czasu letniego remontu, kiedy to zamiast stołu na tarasie stanął stolik kawowy, nie umiem ogarnąć zdjęć. Za ciemno, za jasno, na białej podłodze nic nie wygląda tak ładnie, nie umiem, nie wiem, no nie wychodzi. Idę jutro na wyprawę w poszukiwaniu namiastki stołu. I czytam instrukcję aparatu:) W przerwach utkam od czasu do czasu np. Unsaid (srebro, ametysty, agaty, szary i fioletowy rzemyk)
albo to: friendship (srebro, kamyki, beżowy i szary rzemyk)

4 komentarze:

  1. mimo, ze lubię ametysty zdecydowanie bardziej podoba mi się friendship...

    ps. moja droga namiastki stołu szukasz... a ja spokoju... więc życzę i sobie i Tobie znalezienia tego czego szukamy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne bransoletki :) sama nie wiem, która podoba mi się bardziej. Życzę powodzenia z znalezieniu odpowiedniego miejsca do zdjęć :)
    Pozdrawiam
    http://magda-lemontree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie się tło pierwsze bardziej a bransa druga, ale żeby nie było , że pierwsza mnie się nie podoba, co to to nie:)))
    pozdrawiam ciepło:) lubię Twoje prace:)

    OdpowiedzUsuń
  4. boniusiu, mam nadzieję, że już za moment przyjdzie do ciebie spokój. Przesyłam ciepłe myśli, kochana.
    lemontree, dziękuję Ci bardzo za miłe słowa i też serdecznie Cię pozdrawiam!
    sovo, dzięki wielkie, ja też lubię Twoje wytwory!

    OdpowiedzUsuń