28.10.09

miłe środy początki:) c.d. wyróżnień:))))

Od rana mam dobry humor, dostałam wyróżnienie od IPSY, dziękuję Ci serdecznie, kochana!



to wyróżnienie leci do:
tsumiko za piękne torebki
roszpunki za maskotki z sercem w środku
i brikoli za chustowe inspiracje

Drugie wyróżnienie to


Nim jakiś czas temu obdarowała mnie Ania z Tulikowa, której też bardzo, bardzo dziękuję:)

Ode mnie leci ono do:
boniusi za odkrywanie coraz to nowych technik
Joani za niezwykle artystyczne torby
ipsy za wyczucie i smak

3. wyróżnienie dostałam od Agnieszki czyli agato.art
Dzięki serdeczne, Aga, wyróżnienia są takie miłe!



od Boniusi i Ipsy dostałam dwa znaczki, które będą upiększały bloga:


i taki


Dziękuję Wam serdecznie:))))))

Poślę je w świat innym razem, bo dziecko mi zachorzało, termometr i łyżeczka do lekarstw do ręki, od dziś moje podręczne przybory - szczypce, sreberka i kamyki poszły w kąt...

Pozdrawiam wszystkich!

6 komentarzy:

  1. Dziękuje kochana ;* to takie budujące i miłe co napisałaś...

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję Ci pięknie:* strasznie mi miło:D

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam po odbiór wyróżnień do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieję, że dziecko już zdrowe, a tymczasem mam dla Ciebie wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń