16.10.09

rozgrzewam się

Zimno mi jak diabli, rozcieram skostniałe dłonie, przykładam do gorącego kubka z herbatą. Koloru mi potrzeba, energii, mam ochotę zapaść w zimowy sen. Tyle, że przy dwójce małych dzieci to raczej marzenie:) Dlatego dziś trochę ognistej czerwieni, gorącego bordo, migającego karminu. Herbata z sokiem malinowym dla wszystkich!

Redcurrant
srebro, granaty i fasetowane kule pięknego koloru (nazwy nie znam:)
Robiąc te kolczyki inspirowałam się pracą, którą zobaczyłam w jednej z netowych galerii, gdy znajdę źródło, od razu podam do wiadomości wszystkich:)





Point of view
srebro, koral, onyx



7 komentarzy:

  1. to fasetowane to chyba karneol;) bardzo podoba mi się druga para, bardzo oryginalna:) życzę dużo ciepła w te chłodne dni

    OdpowiedzUsuń
  2. ipsa, dzięki:) przesyłam serdeczne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam Cię gorąco do wymianki u mnie, może coś Ci się spodoba?

    OdpowiedzUsuń
  4. Redcurrant prześliczne!
    doroart

    OdpowiedzUsuń