20.7.10

w dzień gorącego lata

Słońce na chwilę zaszło, zasiadam więc by wrzucić parę zdjęć, coś napisać. Ale krótko i na temat, bo wracam do arbuza i pierogów z jagodami, mniam!

Bransoletka Vintage
Zrobiłam ją parę tygodni temu, a noszę prawie codziennie. Co widać:)
To moje ulubione połączenie kolorów. W każdym razie teraz:)
Nie miałam tulejek do wklejenia końcówek, więc zawiązałam i już. Niecierpliwa jestem bardzo.Ale jeszcze kupię te tulejki:))))
Srebro, ametyst, agat, rzemyk





Naszyjnik Turkise
To mój pierwszy naszyjnik, ale zupełnie bez pomysłu, widzę, że czegoś w nim brakuje, myślę nad nim intensywnie, a w przerwach noszę:)
srebro, agaty, lekka oksyda





i kolczyki Little

Małe, delikatne, aż się prosiły o oksydę. Chłodzą w upalne wieczory.
Srebro, amazonity, lekka oksyda





Słoneczne pozdrowienia!!!!

10 komentarzy:

  1. naszyjnik bombowy...jak dla mnie nic w nim nie brakuje... jest stonowany, nie zapackany iloscia elementow wrecz idealny...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna biżuteria! Najbardziej podobają mi się kolczyki, idealnie pasowałyby do kreacji, którą zaprojektowałam w Klubie Miłośników Dobrej Herbaty. Czy można liczyć na zdjęcia innych Twoich kreatywnych pomysłów? Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boniusiu miło mi to czytać:) choć ja bym go trochę zapaćkała:)
    DFashion - dziękuję za odwiedziny i miły komentarz:) i bardzo chciałabym zobaczyć rzeczony projekt - ujawnisz się?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki są bardzo ładne, bransoletka też niczego sobie;-)

    Doroart

    OdpowiedzUsuń
  5. kolczyki są przepiękne,zresztą każda biżuteria na Twoim blogu ma swój urok i piękno i sposób jej fotografowania jest świetny,lubię Paulinko tutaj zaglądać:)pozdrawiam ciepło,miłej niedzieli:)może kiedyś umówimy się na wymianę ,jeśli masz ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cieszę się:) wymianka - pewnie, bardzo chętnie:) pisz na maila, pozdrawiam Cię!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne! I zdjęcia jak zawsze urocze :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bransoleta cudna - jak dla mnie to z tymi związanymi sznurkami ma taki wakacyjny luz.
    Też przyznaję, że zdjęcia świetne.

    OdpowiedzUsuń
  9. zapraszam do zabawy 10 rzeczy, które lubie

    OdpowiedzUsuń