23.3.10

lody puściły - Candy

Nareszcie cieplej, ja też wychodzę z nory, a na początek sezonu kupiłam sobie - jak co roku - nowe okulary przeciwsłoneczne:) ciekawe, kiedy je zgubię...
Długo nic nie publikowałam, byłam zawalona zamówieniami, do tego choroba goniła chorobę. Efekt domina odczułam bardzo dotkliwie...
Za kilka dni minie rok od pierwszego wpisu na blogu, z tego też powodu mam dla wszystkich moich miłych gości poczęstunek:) Od 27 marca (godz. 12) do 1 kwietnia (godz. 12) zapraszam do zostawienia komentarza pod tym wpisem. Dodatkowo proszę o zostawienie śladu u siebie na blogu:)
1 kwietnia odbędzie się losowanie, a laureat wybierze sobie parę kolczyków, spośród tych, których zdjęcia publikuję poniżej:)
Zapraszam wszystkich!!!!!!!

















14 komentarzy:

  1. wróciłaś do nas:* tak się cieszę!!! oczywiście jestem chętna na Twoje piękne kolczyki:) Ostatnie to mój wybór;) już pisze u siebie:) Buziaki Paulinko:*

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dawno Cie nie było... dobrze, że wróciłaś... pierwsze mi się podobają ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. przeczytałam: 1 kwietnia odbędzie się lansowanie:D - wstyd! tak czy siak, fantastyczne kolczyki, zdecydowanie napalam się na ostatnie, choć wiosenna porcelana pachnie mi z daleka moją ulubioną jaśminową herbatą... no nic, zostawiam ślad i miłej wiosny:)!

    OdpowiedzUsuń
  4. ha, ha, Kasiu po losowaniu ktoś będzie mógł lansować się w kolcach mojej roboty:))) dzięki, dziewczyny za pamięć, buziaki i za udział w candy:)))) zapraszam wszystkich, właściwie to wpisy są przyjmowane od dziś :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaposuję się juz teraz, pozniej zapomnę, a szkoda byłoby stracic sznasę na cudowne kolczyki! Morska zielen moim wiosennym kolorem - ustawiam się po pierwsze;)

    Pozdrawiam,
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  6. No, to ja chętnie;-) Pędzę zamieścić info na blogu! Zapraszam na www.myszatworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień Dobry :)))
    Kolczyki z wiosennymi kwiatami pasują każdej Pani :)
    pozdrawiam Ada
    wara@poczta.forward.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też się zglaszam, bo wszystkie kolczyczki bardzo mii sie podobają:)
    Pozdrawiam Karola

    OdpowiedzUsuń
  9. zapraszam, zapraszam, miło mi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzę o numerze 2 - są piękne, kwiatowe, romantyczne... idealne do mojej białej spódnicy w róże! :) Pozdrawiam serdecznie i życzę słonecznego niedzielnego popołudnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam,
    ja się chętnie dopiszę. Bardzo podobają mi się pierwsze kolczyki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja co prawda spózniłam się na losowanie:-( ale zawsze mogę powychwalać Twoje twory od tak;-)
    Podobają mi się pierwsze i ostatnie kolczyki, ślicze są.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. dziewczyny drogie, wieczorem ogłoszenie wyników, bo moja Marysia Losująca musi wrócić z przedszkola i zajęć baletowych:)

    OdpowiedzUsuń